Hej blogg som ingen läser! :)

Okej, jag förstår efter som jag inte gjort inlägg men bara 73st?

DÅLIGA NYHETER!
Men vi klarar oss nog.. heheh, idag ska jag ialla fall ha min mini födelsedag :) Där min familj kommer (Snacka big familj då asså) och ska fitra mig även fast jag fyller år om 5 dar. Men de DÅLIGA NYHETERNA är att jag har typ 10 tal i matten innan allt händer och ni kanske tror ''Bortskämda unge som bara har 10 tal i matten'' men grejjen är att jag redan gjort 40 och nu fick ta en paus. ''Phuu'' Jag kanske kommer undan, men just NU chattar jag med en kompis och övertalar honnom att skaffa blogg inte sant? om det händer (Vilket jag inte tror) så säger jag adressen :) Här följer en bild på sanningens ord....!
Haha, hejjdåå puss!
P.s visst liknar detta justin bieber? :putnam:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0