Spa.. förseningar?

Hahahha, hade spa med mellis igår jättemys men jag her en liten tanke om att hon aldrig kommer vilja komma tillbaks :) Nejrå det vill hon säkert! <33 Men eftersom jag hade spa i fredags och glömde att blogga så gör jag det nu :) några bilder kommer såklart men nu är dom tagna av mwa! Puss på er..! Igår åt jag på pizzzerian by myself, nej mamma gick och köpte sushi och jag fåt ju en stor härlig fettorätt. men Melanie sov över på fredag till lördag här kommer lite bilder men inga bilder när färgen satt i tyvvär, vi va ju kladdiga då!
^^ Dålig skärpa Men ska ha en tävling snart så håll utkik!
/// Puss och Kram Christa!

Kommentarer
Postat av: Klara Svenssosn

Du är så jävla snygg CHRISTA! och vem är mellis, kan du inte visa bild på henne. Hur mår du idag och jag väntar på ett nyrtt inlägg sphokyyhh:)DET GÖR TYP ALLA PUSS!

2012-02-12 @ 16:53:12
URL: http://snurtutan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0