onödigt.

Alla mina 100 inlägg från mobilen är borta! igår skrev jag om att jag aldrig fick komma hem utan satt och vänta på gateua och kännde mig fetto? ÄR DET INGEN SOM SÄTT. FY FAN CP MOBIL.

U
rsäkta mitt språk men jag har typ skrivit 15 inlägg som inte har kommigt upp. och jag undrar varför jag inte får kommentarer. :( . Nu sitter jag vid stardoll och jag värkligen nördar. gu va ja vill bli superstar! men typ onödigt att betala eftersom att jag inte kommer typ använda... jo! Kör samtidigt draw something på min korkade mobbe. funkar faktiskt :). Jag vill ha som antonia, att få gratis medlemskap för att någon man känner jobbr där. Jag har såååååååå dåliga kontakter asså. Ingen jobbar på något kul jobb man kan få gratis saker ifrån.. I WANT THHEM FREE! Men livet vettni... . . . .. . .  det är bort kastade moniiii :) Här kommer en bild ifrån stardoll som jag skulle sätt ut med superpaket.. eller vad det nu heter? image description
Ungifär så har det stått varje gång jag vill blogga är det ingen som sätt mitt inlägg goin' to freak? nej... anade det.

Håret och munnen är typ VIP. jag orkar inte när jag är medlem ett år på movie star.. vill jag vara på stardoll och tvärt om! det har bara gått ett halvår på moviestarplanet.se :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0